Skip to main content

sape yang pening sebenarnya?

Assalamualaikum... 

sebelom balik kerja. akan di jengah sekejap cbox untuk tengok pelawat yang tinggalkan pesanan untuk syieda. mane tau, kot-kot ada yang hantar kad jemputan kawin. dapat makan nasi minyak. insyaAllah... namun apa yang syieda pelik. adalah pesanan dari pelawat syieda ni. @_@ 


kenapa berdoule, bertriple semue ye? aduhhh sudah cuba berkali-kali untuk baiki keadaan ni. tapi cbox ni still degil. keras kepala, keras hati hempedu limpa semua. asik buat hal je.

akhirnya terpaksa create new cbox. hopefully xda dah berdouble2.. semua tu. sadis. @_@ lepas bw baru la delete cbox lame tu. sekarang dah pasang kekuda kuat-kuat utk cbox ni. jangan meragam lagi. haaa.. kang terus cek xguna dah cbox semua ni. haaa..

ok, jom semua bersiap siaga untuk memecut balik ke rumah.. hihihi



daaaa...

yang benar

Comments

  1. adekah kite yg dimaksud menghar bnyk2 kali ahhahahahah

    ReplyDelete
  2. apa kata btukar kepada "fibox"..hehe

    ReplyDelete
  3. @aimi hahaha.. mana mungkin saya mampu berkata begitu kepada aimi.. -.- tapi memang selalu jadi aimi.. skrg tgh pening ni, mane nak letak -.- hihi

    ReplyDelete
  4. @Si Jagung baek jugak cadangan tuan hamba tu, akan saya pertimbangkan.. -.- hihihi time kasih si jagung yg comel.. -.-

    ReplyDelete
  5. hehe..gud2..rekrut ahli fibox..haha

    ReplyDelete
  6. hehe..gud2..rekrut ahli fibox..haha

    ReplyDelete
  7. alamak... Kak Nida bab2 teknikal ni memang buta huruf sikit...

    Pecut-pecut juga, keselamatan tu jaga juga.. hehe

    p/s: Kak Nida pun sayang Syieda.. nanti tawen jemput tau..hahahaha

    ReplyDelete
  8. @Si Jagung tapi dear.. xboleh nak sign up la..uwaaaa... @__@

    ReplyDelete
  9. @Nida hihihi...insyaAllah kak Nida. tunang pun kalau xda aral akan buat tahun ni, nanti boleh jempot kak Nida n family.. hihi

    ReplyDelete
  10. hehehek . mybe dy tengok ape yg ditaip tak jugak muncul2x . hahaha

    ReplyDelete
  11. errrr akak tak nampak mane chatboxnye syieda... =.=*

    ReplyDelete
  12. @my eyes for shine hihihi...dlu syieda pun same. enter berkali2 sekali refresh ha..... bersusun2 name syieda je.. hehehe...opssss,,,,! kihkih

    ReplyDelete
  13. @Munnafendy dalam foot print kak.. -.- sblh ni --------> hihiihi mungkin aritu syieda tremove sekejap kot cbox tu

    ReplyDelete

Post a Comment

You can say anything but please don't hurt me. Thank you

Popular posts from this blog

Isi Borang Nikah Lelaki Selangor (online)

Selesai Ujian HIV tempoh hari. Seterusnya, kami mengisi borang kebenaran nikah. SS masih ingat sikit-sikit masa kursus pra perkahwinan tempoh hari. Penceramah ada terangkan procedur-procedur untuk isi borang nikah ni.

Dalam kursus pra perkahwinan tempoh hari, penceramah ada menyatakan, sekiranya ;
kedua-dua bakal pengantin lelaki dan perempuan berasal dari kariah yang sama. borang kebenaran nikah boleh di isi bersama.kedua-dua bakal pengantin lelaki dan perempuan berasal dari kariah yang berlainan, borang kebenaran nikah hendaklah di isi oleh bakal pengantin lelaki terlebih dahulu.Borang 2A : bakal pengantin lelakiBorang 2C dan 2D serta borang wali : bakal pengantin perempuanselesai isi borang. bagi kepada pihak pengantin perempuan (luar Selangor)
Procedur Isi Borang Kebenaran Nikah (Lelaki Selangor) :
Borang boleh di isi secara terus online di SINI. Daftar masuk dengan menggunakan no IC anda.Isi borang 2A untuk lelaki yang tinggal di Selangor.Pastikan anda sudah tahu :Tarikh Nikah (dal…

Ujian Saringan HIV

Ujian Saringan HIV

Sejak terminate P1 wimax ni, ss sudah susah update blog. tambahan pula semakin hari semakin banyak benda kena diberi perhatian serius.
Hari Isnin (10 Jun 2013) yang lepas, selesai buat Ujian Saringan HIV. pada hari tersebut, ss cuma amik cuti separuh hari. ss dan en.tunang pergi ke Klinik Kesihatan Kerajaan SAHAJA. di Sg. Chua, Kajang. pada hari tu, tidak ramai orang. jadi sebarang appointment tidak di perlukan.
Sebaik sampai jam 1.30 petang, kaunter masih di tutup. Setelah kaunter di buka pada jam 2 petang.
Dapatkan Borang ujian di kaunter. Borang tersebut disertakan bersama buku kecil warna : biru (lelaki), dan pink (wanita). Dua warna sahaja

abortion

Assalamualaikum 
“Sesungguhnya salah seorang kamu dikumpulkan kejadiannya dalam perut ibunya selama 40 hari sebagai air mani, kemudian menjadi segumpal darah seperti yang demikian itu (iaitu 40 hari), kemuadian ia menjadi segumpal daging seperti yang demikian itu juga (iaitu 40 hari), kemudian diutuskan kepadanya malaikat lalu ditiupkan roh padanya”.
Ia juga dikuatkan dengan firman Allah SWT yang bermaksud: “kemudian air mani tu kami jadikan ia segumpal darah, lalu segumpal darah itu kami jadikan segumpal daging, dan segumpal daging itu kami jadikan tulang belulang, lalu tulang belulang itu kami bungkuskan dengan daging, kemudian, kami jadikan ia makhluk yang (berbentuk) lain, maka, maha suci Allah, pencipta yang paling baik” (Al-Mukminun:14). - sumber

apa itu abortion? abortion (penguguran) : iaitu penyingkiran atau pengeluaran embrio atau fetus/janin dari uterus ibu. dan menyebabkan kematian. keguguran juga boleh berlaku secara sengaja ataupun tidak sengaja. keguguran secara tidak sengaj…