sape yang pening sebenarnya?

Assalamualaikum... 

sebelom balik kerja. akan di jengah sekejap cbox untuk tengok pelawat yang tinggalkan pesanan untuk syieda. mane tau, kot-kot ada yang hantar kad jemputan kawin. dapat makan nasi minyak. insyaAllah... namun apa yang syieda pelik. adalah pesanan dari pelawat syieda ni. @_@ 


kenapa berdoule, bertriple semue ye? aduhhh sudah cuba berkali-kali untuk baiki keadaan ni. tapi cbox ni still degil. keras kepala, keras hati hempedu limpa semua. asik buat hal je.

akhirnya terpaksa create new cbox. hopefully xda dah berdouble2.. semua tu. sadis. @_@ lepas bw baru la delete cbox lame tu. sekarang dah pasang kekuda kuat-kuat utk cbox ni. jangan meragam lagi. haaa.. kang terus cek xguna dah cbox semua ni. haaa..

ok, jom semua bersiap siaga untuk memecut balik ke rumah.. hihihi



daaaa...

yang benar

13 comments:

  1. adekah kite yg dimaksud menghar bnyk2 kali ahhahahahah

    ReplyDelete
  2. apa kata btukar kepada "fibox"..hehe

    ReplyDelete
  3. @aimi hahaha.. mana mungkin saya mampu berkata begitu kepada aimi.. -.- tapi memang selalu jadi aimi.. skrg tgh pening ni, mane nak letak -.- hihi

    ReplyDelete
  4. @Si Jagung baek jugak cadangan tuan hamba tu, akan saya pertimbangkan.. -.- hihihi time kasih si jagung yg comel.. -.-

    ReplyDelete
  5. hehe..gud2..rekrut ahli fibox..haha

    ReplyDelete
  6. hehe..gud2..rekrut ahli fibox..haha

    ReplyDelete
  7. alamak... Kak Nida bab2 teknikal ni memang buta huruf sikit...

    Pecut-pecut juga, keselamatan tu jaga juga.. hehe

    p/s: Kak Nida pun sayang Syieda.. nanti tawen jemput tau..hahahaha

    ReplyDelete
  8. @Si Jagung tapi dear.. xboleh nak sign up la..uwaaaa... @__@

    ReplyDelete
  9. @Nida hihihi...insyaAllah kak Nida. tunang pun kalau xda aral akan buat tahun ni, nanti boleh jempot kak Nida n family.. hihi

    ReplyDelete
  10. hehehek . mybe dy tengok ape yg ditaip tak jugak muncul2x . hahaha

    ReplyDelete
  11. errrr akak tak nampak mane chatboxnye syieda... =.=*

    ReplyDelete
  12. @my eyes for shine hihihi...dlu syieda pun same. enter berkali2 sekali refresh ha..... bersusun2 name syieda je.. hehehe...opssss,,,,! kihkih

    ReplyDelete
  13. @Munnafendy dalam foot print kak.. -.- sblh ni --------> hihiihi mungkin aritu syieda tremove sekejap kot cbox tu

    ReplyDelete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you