Earning pertama ku

Assalamualaikum... 

setelah malam tadi menyampaikan perkabaran baik. hari ni syieda nak sampaikan lagi satu perkabaran baik. alhamdulillah.. -.- rezeki datang bersilih ganti. syukur-syukur... -.-

syieda dapat Earning yang pertama. yeay!! ini adalah Earning pertama untuk blog baru ni. terima kasih Nuffnang kerana memberi kepercayaan kepada blog syieda untuk pengiklanan dari pihak Nuffnang sendiri! 1semester (6 bulan) syieda tunggu, akhirnya dapat juga Earning dari Nuffnang! -.-




terima kasih kepada Samsung Olympics Bloggers, kerana memberi Earning yang pertama kepada blog syieda ni. terima kasih. alhamdulillah.. boleh simpan buat tabung hari perkahwinan syieda nanti. hihi terima kasih Nuffnang dan Samsung Olympics Bloggers.

sekarang syieda tau macam mane perasaan orang mendapat Earning. hihihi bahagia! terima kasih Nuffnang dan Samsung Olympics Bloggers.





yang benar

12 comments:

  1. tahniah... mudah2an BE masuk lagi lepas ni.. :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah,, moga rezeki mencurah-curah nanti :D

    ReplyDelete
  3. zie semenjak tukar dot.com,terus takde lg dah BE dari nuffnang. dh almost 5 bulan takde BE...uwaaaa!

    kalu guna blogspot.com dulu, setiap minggu ada BE taw :(

    ReplyDelete
  4. @Munnafendy terima kasih kak munna.. pasni nak update selalu la.. -.- hihihi

    ReplyDelete
  5. @Zie Madini yeke kak? aduhhhh ni yang buat syieda takot nak tukar dotcom ni.. T__T

    *tp kenapa leh macam tu kak?

    ReplyDelete
  6. cm best je bnd enie.... rmi yg wt.... cm enr nk wt ek..nk wt gak =(

    ReplyDelete
  7. @aimi syieda pun xberapa nak pandai bab ni aimi. main tekan-tekan je.. hihihi

    ade totu di blog kak Nad : www.nornadiah.com

    ReplyDelete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you