terasa bahangnya

Assalamualaikum... 

hari ni rasanya setelah mendapat perkabaran baik. badan ni mulai rasa ketidaksedapannya. terasa panas. aduhhh... terasa pening kepala, terasa sakit kepala. @_@ kepala sudah pusing-pusing.. uwaaaa...

dari pagi asik menguap je. terasa nak tido. kalaulah bekerja sendiri. kan seronok boleh landing anytime. hikhik.. harap-harap badan masih kuat hingga syieda sampai rumah. bawa moto seorang diri. aduhhhh.. mengade la syieda!

memandangkan cuaca hari ni sangat indah. takde awan mendung berarak kelabu, tiada angin datang berlalu pergi. moga-moga keadaan trafik berjalan dengan lancar. mahu pulang cepat dong!

malam nanti kalau sempat. kalau tiada panggilan kecemasan dari Muncit. kalau tiada aral melintang, bolehlah syieda berblogwalking, berjoging, bergosip dengan kawan-kawan syieda ni. hihihi rasanya xsempat berblogging ke semua blog yang syieda dah folo sebelom ni. dalam 800 blog kalau tak silap syieda. kalau silap tu, maap la ye? hehehe..

sudah mulai terasa rindu mak di kampung. seminggu tak call. hukhuk.. macam dah bertahun tak call. nak bergosip dengan mak. dah sakit baru teringat mak. bertuah punya anak! @_@


kan comel bile demam mak jaga macam ni. hukhuk bila hidup jauh dari mak, semue impian ni hanya sekadar di pinggiran. sekadar angan-angan. hukhuk.. @_@ 

tak sabar tunggu bulan 6 nanti. takde aral, nak balik lame sikit di kampung tu. ihihihihi -.- 




yang benar

22 comments:

  1. get well soon ye dear. ;)

    ReplyDelete
  2. ececeh...something la tu..bln 6 tu kan..

    ReplyDelete
  3. rajin2 makan ubt..semoga cepat sihat

    ReplyDelete
  4. Get well soon dear.. Have rest ya.

    ReplyDelete
  5. nasib kite berdua sama je
    dua-dua x sihat
    :)

    ReplyDelete
  6. @Munnafendy hihihi... insyaAllah kak, kalau xda aral menjadi la ni.. hihihi

    ReplyDelete
  7. @CikNana terima kasih.. insyaAllah..amin -.-

    ReplyDelete
  8. @eqa sulaika kene ikut cakap CikNana makan ubat ye dear..

    same la syieda pun.. -.- semoga cepat sembuh syg :)

    ReplyDelete
  9. alaaaaa... sweetnya kartun tu.. memang bila jauh ni semuanya kita rindu tentang mak... rasa kalau nak tidur pun , kalau boleh nk tidur bwh ketiak mak..:)

    ReplyDelete
  10. @Nida betul tu kak Nida.. nak tido bawah ktiak mak je..hihi walaupun umur dah makin besar panjang.. -.-

    ReplyDelete
  11. alololo...demam ea. cian dia. jgn skip mkn ubat ek

    ReplyDelete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you