khamis balik kampung!

Assalamualaikum

entri sengkuang calit postpone :p heeee.. 

tinggal kurang dari seminggu lagi kita nak merayakan Hari Raya Aidilfitri. meraikan setelah sebulan berpuasa. sapa yang tak puasa penuh tak boleh raya ok? ada juga blogger yang menganjurkan GA, Contest di blog masing-masing sempena hari raya ni. alhamdulillah.. niat dalam hati memang nak joint, namun masa yang ada amatlah terhad :(

tinggal lagi 2 hari syieda di KL. Khamis petang akan terus balik ke kampung. ohohoho balik kampung. tetiba lagu Allahyarham Sudirman berkumandang. :) yeay..!! seronoknya yang tidak terhingga. bagai nak melompat-lompat. dalam dua hari ni, en.muncit en.tunang merangka satu kerja cadangan kepada syieda dan mak nya. kahkah. ayat tak hengat!

dalam kertas yang tak berapa nak jadi kertas tu. cadangan beliau. hari ini, nak keluar makan dengan syieda bersama kawan-kawan nya. mak nya pula berbuka dirumah makngahnya di Gombak. disamping menghantar kuih raya :( then esoknya pula. kami bertiga akan pergi ke kedai mamak tempoh hari lagi. tapi kali ni bertiga. hepp hepp horray!! sebenarnya suke makan nasi briyani tu :p

diharapkan kertas cedangan itu sekali tuannya tak lupa la..... :( srottt srottt


bab-bab makan ni susah nak tolak. jadi dengan senang hati setuju saja. :) 

even makan nasi putih + telur goreng kicap pun sodapp! makan bukan main selera lagi. badan dah naik. baju raya dah beli. raya tak muat habislah dahku...!! 

bolehkan? kalau syieda bercerita terlambat sehari. hukhuk.. sadis betul. masa yang ada tidak cukup. tambah-tambah di akhir berpuasa ni. itu nak buat, ini nak buat. ok selamat berpuasa semua ;)





yang benar

12 comments:

  1. tak sabar jugak nak balik beraya kat kampung...

    ReplyDelete
  2. wahwah... g mkn dgn bakal mak mertua pula ye =)

    ReplyDelete
  3. balik kampung!!seronok3..
    fasha kampung kat klang....aik,kampung ke??

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya maaf zahir batin & hati2 diperjalanan yek

    ReplyDelete
  5. @aimi hahaha.. :p aimi malu aih... hihihi

    ReplyDelete
  6. @fasha amira yeay!! balik kampung!! hehehe.. kampung kelang. hihihi (sesuka hati saja letak nama) hehehe

    ReplyDelete
  7. @Kesuma Angsana Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kak.. :) akak pun hati2 drve nanti

    ReplyDelete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you