Pak Usu dan Darwisyah

Assalamualaikum

kejadian ini sudah lepas, iaitu selepas syieda baik dari demam panas. :) kebanyakkan gambar baru di upload disebabkan kesihatan yang tidak mengizinkan. hari ini tidur lambat lagi. esok sudah kerja. aduhhh.. mungkin syieda tidak akan bangun sahur kot. :p

semasa di rumah en. muncit, setiap hujung minggu, mereka sekeluarga akan berkumpul makan bersama. kebetulan hari tu, syieda menyemak.  haha.. duduk di penjuru alam. disebabkan badan yang masih lemah. tidak larat nak bergurau dengan anak buah muncit yang sorang tu. hihihi

hari tu, muncit yang melayan kerenah anak buahnya sendiri. hahaha dah macam mak-mak pulak muncit hari tu. dukung ke sana sini, main-main dengan anak buah dia. selalu syieda yang melayan kerenah anak buah dia yang sorang tu. hihi si abang dah besar, asik main Tab maknye saja. 

Darwisyah dengan pak usu dia (en.muncit) bersimpuh bukan main lagi. haha  tengah berbincang hal negara nampak. si kecil tu fokus je tengok pak usu die bercakap. pakai pampes je. hehe

dah tahu orang nak amik gambar dia, dia buat rambut sendiri sampai gitu jadinya.. banyak akal dia sorang. hihihi


seronok ada Darwisyah ni, diam-diam dia, ada projek yang dikerjakan. masa syieda nak balik, kotak di belakang dia tu, dijadikan kereta jual sayur. nyanyi gamat 1 rumah. chayor..!! chayor..!! (pelat) hehe ada anak macam ni, sorang pun dah tak sunyi rumah. :) aik.. lambat lagi syieda...! :)


lagi entri sengkuang calit akan datang...




yang benar

10 comments:

  1. ahahahahah.... xsbr nmpk :)

    ReplyDelete
  2. hehe..bes ade anak buah nih.walaupun letih melayan kerenah dorang.tapi kepuasan bersama dorg tuh terhingga. :D
    syukur alhamdulillah ade penyeri dlm keluarga. :D

    ReplyDelete
  3. darwisyah darwisyahh..kim salam kat dia <3

    ReplyDelete
  4. @Cik Asma BLuppy sangat seronok. tapi kalau diorang tengah bad mood, habis :) hehehe

    ReplyDelete
  5. @aimi hihihi lambat lagi aimi :p hehehe aimi dulu la

    ReplyDelete
  6. @ajos safian alhamdulillah.. syieda xda anak buah lagi. anak sepupu ade la. :) xpe, xda rezeki lagi :)

    ReplyDelete
  7. Budak2 sekarang hyper dia orang memang tinggi..kena sabar

    ReplyDelete
  8. @Hanif Idrus kena banyak sabar ngan diorg ni, kalau tak terpaksa larikan diri 100km/j la

    ReplyDelete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you