hampir-hampir terlibat dalam kemalangan

Assalamualaikum

dalam perjalanan ke tempat kerja syieda hampir-hampir terlibat dalam kemalangan. emmm hampir-hampir atau sudah terlibat ya? terfikir sejenak.. 

ini semua gara-gara kejar masa + potong barisan. pakcik dihadapan bawa slow. memang terus sondol belakang moto pakcik tu. alhamdulillah semuanya selamat. 

moto syieda bercalar depan. moto pakcik tu bercalar juga rasanya. sebab dia taknak berhenti marah syieda pun. :( hrmmm.. kalau patah apa-apa terpaksa la bayar. ambo yang bersalah. 

sampai opis terus belek moto. termenung atas moto sekejap. haigoo..

Ya Allah..bersyukur masih diberi peluang untuk lebih berhati-hati lepas ni. biarlah lambat. asalkan selamat. 

**kepada yang menunggang moto pergi dan balik kerja. bawa moto dengan berhati-hati ya? jangan terlalu perlahan, jangan terlalu laju macam saya. sroottt2...



yang benar

18 comments:

  1. lain kali hati2 yer,,saya pun selalu g bawa laju gak bila dah lmbt g opis hehehe

    ReplyDelete
  2. hati-hati la syieda..nasib selamat.:)

    ReplyDelete
  3. yess..kene slalu berhati.alhmdulilah xdr pape kn

    ReplyDelete
  4. alhmdulillah takde pape shida..hati2 k..akk pon risau nek moto tp dah biasa..

    ReplyDelete
  5. farisha pun naik moto jugak..mmg risau kalau ape2 jadi..nasib baik awk xde ape2..take care ye :)

    ReplyDelete
  6. @cikeyrah insyaAllah, syieda akn lebih berhati-hati..:) terima kasih

    betul tu. dah lambat bawak lelaju. mentang2 skuter, puulllasssss je minyak..haha..

    ReplyDelete
  7. @CikNana syukur sangat selamat semuanya. kene hati2 lepas ni.. :( takut...

    ReplyDelete
  8. @diba alhamdulillah.. selamat dua-dua orang..

    syieda kene lebih berhati2 dah lepas ni. hukhuk

    ReplyDelete
  9. @nuyui a.k.a miss YUI alhamdulillah kak..

    xsangka pakcik muka tulus dekat depan tu tetiba break. memang terus sondol die. hukhuk.. dua2 selamat. xda yang terbalik ape.

    ReplyDelete
  10. @DAIRI FARISHA alhamdulillah semua nya selamat.

    farisha pun kene hati2 tau? :)

    ReplyDelete
  11. @:: Mrs.Eady :: alhamdulillah xda ape2 kak. sume takut je.. hukhuk.. :((

    macam mimpi ngeri. dalam hati berdoa, jangan la jatuh, takut nak kene jarum.. :(

    ReplyDelete
  12. Assalam, Alhamdulillah semat juga... lain kali kena hati-hati... biar lambat asal selamat, walaupun ianya macam dah basi tapi kata2 itu sangatlah berguna... (^_^)

    ReplyDelete
  13. @Ikmal alhamdulillah, semuanya selamat. =)

    betul tu, biar lambat asalkan selamat. hihi

    ReplyDelete
  14. Bahayanya bawak moto. Hati-hatinye kak lepas ni :)

    ReplyDelete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you