Kau Yang Terindah

Assalamualaikum

malam-malam macam ni terasa nak melayan drama pula. Drama Korea ofcos la syieda kurang minat. Drama Indonesia pula syieda kurang sikit. Drama Melayu pula banyak cerita cinta sedih-sedih. =( huhu 

fikir punya fikir, layan juga cerita  Kau Yang Terindah. layan juga cerita ni. pasangan abang tidak pernah sunyi dari dugaan yang menimpa. pasangan adik pula, berbagai-bagai karenah dalam rumah tangga. =)

Neelofa sebagai Alisya

Emma Maembong sebagai Munirah -cantik kan dia ni =)

Hafil Andiro sebagai Firman

Nazim Othman  sebagai Syamiel 


saja nak cerita semua ni. padahal kalian sudah lama tengok cerita ni. syieda saja yang tertinggal. =) hihi 

Syamiel ni mengingatkan syieda kepada seseorang. bila tonton cerita ni. syieda akan teringat seseorang itu. kenangan lama. sepatutnya kenangan itu patut diluputkan dalam pemikiran syieda ni. sebab dia bukan untuk syiedagatai hang syieda oi! =)

jom layan.. entri pun tunggang langgang. =p selamat malam



yang benar

28 comments:

  1. Assalam, aku memang suka drama nie tapi ending dia menjadi isu pula... (^_^)

    ReplyDelete
  2. munirah tu cantik sangat. suka citer ni.

    ending dia bagus! akhirnya insaf di mana tempat seorang isteri :)

    ReplyDelete
  3. wa..tak tengok lah citer dia semalam...lupa asyik layan blog...

    ReplyDelete
  4. ye la bagus,tapi tu la.ending jd isu

    ReplyDelete
  5. Sis tak tengok drama nie...tak suka neelofa...kalau Nazim sis suka...wajah nazim cam boyfriends ke?

    ReplyDelete
  6. tak layan cerita ni sebab ada neelofa, haha... kurang minat :)

    ReplyDelete
  7. dya suka nazim othman berlakon..kacaknya dia

    ReplyDelete
  8. kita tengok episod minggu terakhir je. xpham sgt mula2 tu cerita pasai pe. tp atlast baru paham cerita dia. okey, suka kat syamil tu sbb jd suami yg penyabar =)

    ReplyDelete
  9. Hanna layan juge cite Korea hehehehe

    ReplyDelete
  10. Mcm best jer ni ;D
    aku kalau cerita best, semua jenis drama layan xD

    ReplyDelete
  11. @Ikmal ending dia macam takde noktah. hihihi :( ingat ade sambungan lagi.

    ReplyDelete
  12. @StuntWomanWho :) jom tengok cite ni dalam tonton.com.my :) hihihi

    ReplyDelete
  13. @BeLLa suke tengok Nazim tu :p kalau Fazura yang berlakon aritu, kan best :)

    ReplyDelete
  14. @selera4u tapi ending dia macam takde titik :(

    ReplyDelete
  15. @kate na hahaha.. xpe leh layan dalam tonton :)

    ReplyDelete
  16. @CikNana betul tu :) xbest sikit endingnya..

    ReplyDelete
  17. @Che Rosliza Che mat syieda tengok pun sebab Nazim tu berlakon kak. hihihi muka Nazim macam ex. hihi

    ReplyDelete
  18. @Wawa Mohamad same. :) sebab Nazim syieda layan. hahaha

    ReplyDelete
  19. @dya bunga same Dya. syieda pun suke Nazim tu. hewhew.. :)

    ReplyDelete
  20. @baby comel syieda pun suke Syamiel tu. hihihi :)

    ReplyDelete
  21. @Hanif Idrus jom tengok dalam tonton abg Hanif. hihihi :)

    ReplyDelete
  22. @Hanna syieda kurang sikit cikit Korea sebab diorg cantik2. jeles pun ade :)

    ReplyDelete
  23. @Everything's Everythings mula-mula xbest sebab mendatar. lame2 best. hihihi sebab ade Nazim :)

    ReplyDelete
  24. love this drama sgt sgt. suka dgn watak shamil dan alisya

    ReplyDelete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you