kutub ais makin menebal

Assalamualaikum

disebabkan esok cuti. malam ni syieda akan memulakan aktiviti membaca novel sehingga habis. hihihi sebuah novel saja. teringin sangat nak membaca novel. kalau buku sejarah, surrender! :( dalam bermalas-malasan mengupdate blog. 

tajuk entri tiada kene mengena dengan kutub utara, mahupun kutub selatan. :)

esok pagi mau cuci itu peti ais kasi buang itu ais di kutub yang makin hari makin menebal. pengguna ramai, pencuci sorang. haha.. tak kesah pun, janji jangan jual peti ais ambo sudah la. meraung syieda depan en.muncit nanti. :p ngade! 



dan.. haruslah letak gambar (bukan gambar sebenar) untuk membuatkan impak lebih lagi. padahal peti ais sebenar pintu 1 je. hahaha.. 


alhamdulillah, tadi pergi menziarah arwah abah en.muncit dipusara. entri berkenaan : arwah telah selamat dikebumikan pada keesokkan harinya. kerana serangan jantung. tetiba rindu usikan arwah kepada en.muncit. en.muncit pasti lagi terasa. Al-Fatihah..



yang benar

20 comments:

  1. cetttt.. terkena den.. haiyaa.. lu banyak langsi la.. dush2!

    ReplyDelete
  2. alfatihah utk arwah En muncit......amin

    selamat mencuci peti ais....

    ReplyDelete
  3. erkk..sama la.bahagian atas tu ais dah tebal..5 minit je letak air dah sejuk..alasan tak cuci sebab sibuk..huhu

    ReplyDelete
  4. @Remy hazza pembetulan : arwah abah en.Muncit abg Remy

    ReplyDelete
  5. @Nick Nashram tu la, nak letak barang banyak tak muat sebab tebal dengan ais. 3jam juga nak cairkan ais ni. :((

    ReplyDelete
  6. itu la yg cerewetnya peti ais 1 pintu ni kan.

    ReplyDelete
  7. @vidalsisah hehehe.. kalau 2 pintu, lagi dasyat la agaknya.. :)

    ReplyDelete
  8. kutub ais dalam peti ais semakin menebal, ais di kutub semakin cair...

    ReplyDelete
  9. selamat mencuci peti ais sis=)

    Semoga rohnya sentiasa berada dikalangan orang2 yg beriman.

    ReplyDelete
  10. dah lama x cuci refri...malas btol..hehehe

    salam kenal...dari segmen hanif idrus =)

    http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/09/hanif-idrus-segmen-menerjah.html

    ReplyDelete
  11. al-fatihah untuk abah en.muncit


    rajin dia.. untung en.muncit =)

    ReplyDelete
  12. @Cikgu Ma salam kenalan.. :)

    syieda pun malas nak cuci. tapi dah xmuat nak ltak brg lain. terpaksa la kak.. kekeke :p

    ReplyDelete
  13. @Hanif Idrus hahaha.. :p kutub dunia je makin cair. kutub peti ais mkin menebal abg hanif :)

    ReplyDelete
  14. @aimi adilah al-Fatihah..

    muncit tu, busy manjang. geram je.. :/

    ReplyDelete
  15. @pha is dalam peti ais sejuk, luar peti ais makin panas.. daratan makin mengecil.. :((

    ReplyDelete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you