mencari cap en.tunang

Assalamualaikum

lama blog tidak berupdate. rindunya!

setelah seminggu tidak ketemu. akhirnya kami mengambil keputusan untuk pergi shopping shopping la sangat . penat kaki ni membuntuti sang teruna mencari cap. banyak songeh betul! mengalahkan perempuan. macam mana gayanya bila mencari barang persiapan untuk perkahwinan nanti? mau putus urat kaki mencari barang dengan en.tunang ni. :) haha


sampai saja, ada konsert. en.tunang snap, syieda yang rendah ni pun nak snap juga. terkinja-kinja nak snap gambar. en.tunang tengok senyum ja. haishhh.. :(


puas sudah ke semua tempat. langsung satu pun tidak menarik di mata dia. akhir sekali kedua-dua nya lapar. perut sudah masuk angin. en.tunang singgah dikedai coklat. terlupa tengok singboard kedai tu. :p habis semua coklat, gula-gula disambar syieda. di kaunter pembayaran. hanya Daim, biskut, kek, dan gula-gula pening saja syieda letak. haha

Daim dan gula-gula pening :p

siap update status bbm. teruk betul.


sebelum balik, kami ke Kampung Baru, isi perut yang kosong dengan nasi. gemok la saya macam ni! sampai dirumah. continue novel. :) baru beli novel Jumaat tempoh hari!

kedua-duanya sudah siap baca. suka Bisikan Kata Hati. :p



pada mulanya entri ni syieda nak publish malam tadi. disebabkan letih yang teramat sangat setelah keluar dating dengan en.tunang. terus di bawa hingga hari ini. :)




yang benar

10 comments:

  1. biasalah tu . semangat org tunang lain skit . hahaha

    ReplyDelete
  2. @StuntWomanWho :) haha..betul tu. masa couple dulu kalau shopping mesti gaduh. hahaha :p

    ReplyDelete
  3. @Cikgu Ma insyaAllah cikgu, kalau xda aral lepas raya haji tahun depan. nak settlekan kenduri kak spupu dia dulu ;)

    ReplyDelete
  4. @aimi adilah konsert k-pop rasanya aimi. kawan muncit cakap gitu. :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. boleh jual pada sy novel bisikan kata hati tu.. e-mail saya Yek..Tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam sis, novel ni dah simpan di kampung, makcik saya pinjam. hehe

      Delete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you