open house Neeya

(draf yang dah berkarat, baru upload pic)

Assalamualaikum

tinggal berapa hari saja lagi untuk meninggalkan bulan Syawal ni. banyak jemputan rumah terbuka. terutama pada hari minggu, Sabtu dan Ahad. minggu lepas syieda pun menerima jemputan rumah terbuka Neeya. Neeya ni kawan baik semasa di UiTM, sampai sekarang. BFF la! :)

majlisnya bermula 12 tengah hari sabtu yang lepas. namun disebabkan kesibukan en.tunang bekerja. terpaksa syieda pergi pada sebelah malamnya. janji Melayu, lepas maghrib. tapi datang jemput lepas isya'. terima kasih sebab datang jemput juga. :p

di bawah adalah gambar-gambar semasa di rumah Neeya, ok bye! :)

arnab Neeya, diberi nama chelly. datang dari Segamat ni.

macam tau-tau saja orang amik gambar dia. siap baring gitu. hihi

inilah hasil kerja kakcik Neeya ni. jadi photographer die masa kitorang tengah makan. :) terima kasih Neeya

tengah gelak-gelak pun Neeya amik. layan je.. hehehe

peace!

en.tunang tu makan lontong + nudget + cili 3 sudu = air syieda pun dia habiskan :( Neeya cakap, cili buatan maknya memang menyengat 

tambah dua kali. sebab sedap! haha

tu air ambo! en.tunang senyum pedas, syieda senyum pasrah air kene kebas.. kekeke

ok. rasanya pic yang sama, cuma posisi saja berubah sikit. hahaha. terima kasih Neeya, kalau harap kami berdua. memang takda semua gambar ni. :)

lepas makan, kami amik angin diluar rumah. sementara memberi laluan kepada kawan-kawan akak Neeya pula menjamah hidangan. :) terima kasih Neeya.


yang benar

12 comments:

  1. Sedapnya makan.. Lapo plak tengok makanan banyak2 nih.. Glupp!

    ReplyDelete
  2. @Misz Mieza syieda pun tambah dua kali malam tu. siap tapau gula2 dalam handbag.hahaha

    ReplyDelete
  3. sedap mknn,...lapar ni..click nuffnang kat cni

    ReplyDelete
  4. Wah, raya nak dekat habis. tapau lah banyak2 kan. hihi

    ReplyDelete
  5. comel je senyum2 bagi peace hehe~~

    tapau la sekali ngan kita :P

    ReplyDelete
  6. @Mrs Velentine mak Neeya masak banyak hari tu. sedap2 pula tu. hehehe :)

    ReplyDelete
  7. @Mieya Atiera macam nak tapau mihun sup tu kak. hhehe.. sedap sangat :)

    ReplyDelete
  8. @Batu Adventure kann? sempat baring gitu. hihi comel saja.. :)

    ReplyDelete
  9. @Michelle Hopell haha.. dah hbis dah kak, klaau tak, syieda tapau ni :p hihi

    ReplyDelete
  10. hehehehe...seakan uols mkn ek. telan lior plak zie tgk. hahaha :D

    ReplyDelete
  11. @Zie Madini hehehe.. jempot makan kak zie.. hihi

    ReplyDelete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you