Banana Split di Paparich

Assalamualaikum

layan Paparich dengan en.tunang. gambar sekeping sahaja. masing-masing malu nak bergambar. hahaha :) terpandang Banana Split dalam buku menu. syieda bersuara "eh? ada banana split la!". en.tunang sekali teruja. siap tengok semula dalam buku menu di hadapan dia.


sambil makan, sambil online, sambil borak, sambil isi borang BR1M tu. kekeke.. :p

kawan-kawan yang layak sudah memohon ke? syieda sudah. sebabnya gaji syieda bawah rm2k. :p insyaAllah ada rezeki dapat la sikit.

kalau belum, sila ke laman web rasmi LHDN. seperti gambar di bawah. isi online pun ok. :) dan syieda konfius samada bujang yang ada tanggunggan layak atau tidak. :(





yang benar

12 comments:

  1. assalamualaikum . kak syieda . miss you . ingat kita tak ? :'> kita baru je aktif ber-blogging balik . lama tak singgah blog akak ^^V

    ReplyDelete
  2. @A waalaikummussalam.. hai syg :) mestilah ingat kamu lagi :) hihi pasni selalu update ye? suke masuk blog kamu dear :)

    ReplyDelete
  3. huhu...cik siti tak layak...sebab masih belajar...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulilla.. yuyu baru lepas isi.. hope dapatlah bantuan tuh..

    ReplyDelete
  5. sedap ni :) lagi2 kalau mkn dgn yg tersyg mkn apa pn jd sdp hehe

    ReplyDelete
  6. sedapnye..mun xbole mohon lg..hehe

    ReplyDelete
  7. oh..belum mohon lagi BR1M tu...nak mohon jugak la,huhu...

    ayu pun suka banana split:)

    ReplyDelete
  8. akak baru berangan nak isi sekali gaji tak layak..takpe la bg kat org yg lebih memerlukan..rezeki mereka.. :)

    ReplyDelete

  9. salam super sahabat,
    tetap semangat dan sukses selalu ya
    ditunggu kunjungan baliknya :)

    ReplyDelete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you