2.3.13 baby girl here !

Assalamualaikum

semalam dok menghitung tarikh cantik. tup tup keluar cerita akak ipar en.tunang bersalin pagi ni. baby girl uolls. anak sulong hasil perkahwinan mereka CNY tahun lepas. bukan tahun ni ye? haha namanya belum diletakkan lagi. alhamdulillah, mak dan anak selamat kedua-duanya. 

en.tunang sibuk bercerita muka baby girl ni seiras mak or ayah dia. seronok sangat lettew dapat anak buah yang ke-3. katanya masa baby saja seronok. tapi kalau dah besar, larang pun tak dengar, menyampah pula. amboi.. macam dia takkan ada anak esok-esok. agaknya ikut perangai en.tunang sikit, perangai syieda sikit. kompom rumah nanti lintang pukang. kahkah

amboi. belum kawen lagi sudah berangan syieda ni ! hohoho :p bawah ni gambar baby girl tu. Chinese + Malay. comel kan? pipi baby ni. haha



#gambar perkahwinan mereka lambat di upload tempoh hari.


yang benar

14 comments:

  1. awww comey nye baby ni . geram nak cubit pipi dia . bam bam!

    ReplyDelete
  2. hi syida...comeynya baby! mmg mix ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai kak moon :) aah..mix, family maknya mualaf..comel. :)

      Delete
  3. pipi baby tembamnye!!
    nk cubit2! gerammmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. syieda pun geram. tapi takut nak pgg lagi, sebab hari ni baru 2hari baby ni lahir.

      Delete
  4. aiiii comelnye.. n ak gigit pipi dia blh? hehe.

    jom terjah: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. chomel nyeee geram tgl pipi die

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu aimi. geram je tengok. hehe xsabar nak berbaby lak. opss kena nikah dulu la.. :p

      Delete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you