bubur cha cha




hari ni malas nak masak, jadi SS pergi tapau saja makanan tengah hari di kedai seberang jalan. tapau berbayar ya? =) sederet meja panjang lauk pauk SS perhati. berkenan pada bubur cha cha ni. terus tapau bawa balik. bersama lauk pauk yang lain.

di kampung selalu minta mak buatkan bubur ni. SS suka sebab warna bubur ni. sangat menarik. buat kita bertambah selera nak menjamah. padahal rasanya tepung saja. hihi

arwah suka makan bubur cha cha ni. Al-Fatihah..



24 comments:

  1. fahz pun minat bubur cha cha nie.Rasanya bubur nie belah utara femes.kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya..! bubur ni sebelah utara. tapi sedap kan? :) hee

      Delete
  2. wah sedapnya..dah lme tak mkn..

    ReplyDelete
  3. emmmm....sdapnya bubur neh...lame x makan...nyum!!!nyum!!!...

    ReplyDelete
  4. uit!!!!heheheh....telan air liur gak neh...huhuhu!!!

    ReplyDelete
  5. sedapnya bubuq caca..feveret kak yuka ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kita kak yuka.. suka bubur cha cha :)

      Delete
  6. Hi,jom join segmen Ayna? ^^
    http://teenagersareawesome.blogspot.com/2013/03/segmen-exchange-banner-and-link-by.html

    ReplyDelete
  7. bubur cha cha ! tgk mcm sedap =)

    ReplyDelete
  8. sedapnya bubur cha cha.. lama xmakan ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ss pun dah lama xmakan. baru minggu lepas dapat merasa

      Delete
  9. Oh, bubur cha cha ni. Hari tu, saya mengidam nak bubur ni. Tiap hari minta tolong mak buatkan..satu hari tu, saya balik sekolah tengok mak tengah buat bubur cha cha ni. Terharunya....sedap bubur ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep. sangat sedap! hehehe nak balik kg mnx mak buatkan la.. hukhuk

      Delete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you