Skip to main content

hari Jumaat yang indah




setiap kali tiba hari Jumaat pasti gembira. kerana esok hari Sabtu, dan lusa adalah hari Ahad. tak lain dan tak bukan tentunya berkenaan hari minggu ! memang muka cuti la ss ni. hihi penat menelaah nota financial setiap hari. masa untuk berehat sememangnya amat ditunggu-tunggu.

maka mulai malam ni, ss akan mulakan aktiviti blogwalking. yeay! tak sabar ! nantikan ss malam ni.



Comments

  1. hehe ^_^
    hai jumaat yang paling di tunggu2 kan..
    esok holiday... yeye..

    ReplyDelete
  2. cik yaya pun suka hujung minggu..tapi still bz jugak dengan tempahan org..huhu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik yaya amik tempahan apa tu? bestnya ada keja di hujung minggu. ss makan tido online ja ni

      Delete
    2. Cik Yaya tu bisnes kragtangan... mmg cantik2 kraftangan hasil tangannya. hehe. akak plak tlg jwb. nge...

      Delete
    3. hihihi ohh terima kasih kak ieta. leh bt tempahan ni :)

      Delete
  3. alamak ..jumaat class apck ..esok n ahad ada modul.. pening pale

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. xpa modul sesuatu yang best. kahkah! :p

      Delete
  4. Replies
    1. selamat berhujung minggu untuk bunda juga :)

      Delete
  5. salam perkenalan...
    jom singgah kat blog http://ceritamayapersada.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mmg, sabtu ahad adalah hr yg ditunggu-tunggu juga oleh akak. sbb 2 hr tu, kalo takde klas di UTM, bleh brsm2 keluarga utk mcm2 perkara. Kalo ada kls, pun mmg akak suka coz akak suka bljr :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak part time ke bljr? wahhh bestnya dapat spend masa dengan family kan? ss family di kampung, kedah sinun.. :(

      Delete
  7. Ya,betul hari Sabtu adalah hari yang ditunggu-tunggu, tapi tidak bagi semalam kerana perlu pergi sekolah dan latihan kawad kaki sampai pukul 6:00 petang. Fuh, penatnya......

    ReplyDelete
    Replies
    1. its okay sis. nanti habis pertandingan kawat kaki tu nanti. heaven la weekend dpt dinikmati sepenuhnya.. hehe

      Delete
  8. Replies
    1. ini nota kerja sis. dah keja still hadap nota lg. hehehe

      Delete
  9. p/s: akk tak pernh buat frdge mgnet tp kalau ada yg tempah InsyaALLAH boleh buat =)

    ReplyDelete

Post a Comment

You can say anything but please don't hurt me. Thank you

Popular posts from this blog

Isi Borang Nikah Lelaki Selangor (online)

Selesai Ujian HIV tempoh hari. Seterusnya, kami mengisi borang kebenaran nikah. SS masih ingat sikit-sikit masa kursus pra perkahwinan tempoh hari. Penceramah ada terangkan procedur-procedur untuk isi borang nikah ni.

Dalam kursus pra perkahwinan tempoh hari, penceramah ada menyatakan, sekiranya ;
kedua-dua bakal pengantin lelaki dan perempuan berasal dari kariah yang sama. borang kebenaran nikah boleh di isi bersama.kedua-dua bakal pengantin lelaki dan perempuan berasal dari kariah yang berlainan, borang kebenaran nikah hendaklah di isi oleh bakal pengantin lelaki terlebih dahulu.Borang 2A : bakal pengantin lelakiBorang 2C dan 2D serta borang wali : bakal pengantin perempuanselesai isi borang. bagi kepada pihak pengantin perempuan (luar Selangor)
Procedur Isi Borang Kebenaran Nikah (Lelaki Selangor) :
Borang boleh di isi secara terus online di SINI. Daftar masuk dengan menggunakan no IC anda.Isi borang 2A untuk lelaki yang tinggal di Selangor.Pastikan anda sudah tahu :Tarikh Nikah (dal…

Ujian Saringan HIV

Ujian Saringan HIV

Sejak terminate P1 wimax ni, ss sudah susah update blog. tambahan pula semakin hari semakin banyak benda kena diberi perhatian serius.
Hari Isnin (10 Jun 2013) yang lepas, selesai buat Ujian Saringan HIV. pada hari tersebut, ss cuma amik cuti separuh hari. ss dan en.tunang pergi ke Klinik Kesihatan Kerajaan SAHAJA. di Sg. Chua, Kajang. pada hari tu, tidak ramai orang. jadi sebarang appointment tidak di perlukan.
Sebaik sampai jam 1.30 petang, kaunter masih di tutup. Setelah kaunter di buka pada jam 2 petang.
Dapatkan Borang ujian di kaunter. Borang tersebut disertakan bersama buku kecil warna : biru (lelaki), dan pink (wanita). Dua warna sahaja

abortion

Assalamualaikum 
“Sesungguhnya salah seorang kamu dikumpulkan kejadiannya dalam perut ibunya selama 40 hari sebagai air mani, kemudian menjadi segumpal darah seperti yang demikian itu (iaitu 40 hari), kemuadian ia menjadi segumpal daging seperti yang demikian itu juga (iaitu 40 hari), kemudian diutuskan kepadanya malaikat lalu ditiupkan roh padanya”.
Ia juga dikuatkan dengan firman Allah SWT yang bermaksud: “kemudian air mani tu kami jadikan ia segumpal darah, lalu segumpal darah itu kami jadikan segumpal daging, dan segumpal daging itu kami jadikan tulang belulang, lalu tulang belulang itu kami bungkuskan dengan daging, kemudian, kami jadikan ia makhluk yang (berbentuk) lain, maka, maha suci Allah, pencipta yang paling baik” (Al-Mukminun:14). - sumber

apa itu abortion? abortion (penguguran) : iaitu penyingkiran atau pengeluaran embrio atau fetus/janin dari uterus ibu. dan menyebabkan kematian. keguguran juga boleh berlaku secara sengaja ataupun tidak sengaja. keguguran secara tidak sengaj…