nak cerita apa sebenarnya?



akhirnya wifi dapat beroperasi dengan baik sejak petang tadi. dapatlah ss menghabiskan hujung minggu bersama blog tersinta ni! :D sangat teruja.

tengah malam baru dapat online. tadi ss leka menonton perlawanan bola sepak Malaysia lwn Yemen. Malaysia menang (2 gol) hasil jaringan Azamuddin Akil dan Khyril Muhymeen. dalam kumpulan D, Malaysia tempat ke-3 dengan kutipan mata 3 di bawah Bahrin dan Qatar.

kalau Malaysia dapat jadi juara Kumpulan pun ss berbangga sangat! :) hohoho sebenarnya ss pun tak tahu nak cerita apa dalam entri ni. pasai wifi ke bola? :p

#cek bangga dengan Khyril. hehe :p

4 comments:

  1. assalamualaikum ... wifi dan bola ... heheheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha >.< banyak benda nak cerita. hehe

      Delete
  2. ye ke takde bende nak cerite?? tu kan ade citer tu hahaha...

    #saya makhluk merapu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe.. :p saya pun makhluk meraban.. kekekeke

      Delete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you