origami dari ss


niat murni untuk blogwalking terpaksa di batalkan atas sebab kesulitan yang tidak dapat di elak. hehe dari jam 9 malam ss sudah duduk dihadapan laptop untuk memulakan aktiviti blogwalking

tiba-tiba ss terbuka page origami. tengok punya tengok, akhirnya segala barang, kertas yang sudah terkubur di dalam kotak, diselongkar oleh ss. sudahnya terkial-kial nak buat. setelah lama tinggalkan. penat juga. hampir 1jam buat dua ketul origami ini. 


terdapat banyak tutorial untuk hasilkan origami yang menarik tertarik memang da boom ! tak percaya ? cuba google. hehe tak rugi. 

#kalau buat hantaran origami masa kawen nanti, agaknya kena sekeh dengan mak tak? haha

22 comments:

  1. Origami mmg best, tp akk takde ms nk watnya. kih3... ace coba try test tengok mak nak nyekeh ke tak? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. di hati memang nak. tapi takut pula.hehe

      Delete
  2. ahahhaha wat r hantaran origami... seyes chantek =)
    ahahhahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tkut pulak kang kene ketawa. :p

      Delete
  3. cantik ...tapi tangan bunda ni tak kreatif..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom kite mencuba berdua bt ni bunda :)

      Delete
  4. cntik gak tu..lain dr yg lain kan hntrn ..hihi

    ReplyDelete
  5. wahh cantik la.. nak buat tak geti

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh ss ajarkan. hahaha *gelak laju2*

      Delete
  6. suka jugak origami..ank2 pun ada buku.kdg2 google je.blh kot selitkan sdkt origami utk setiap dulang hantaran,lain dr yg lain...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti ss kemukakan idea dulu. kalau ditolak. harap muka xtebal.hehehe

      Delete
  7. Saya pernah terjah page origami. Saya pun sibuklah ambil kertas warna untuk cuba buat. Hampir 20 origami saya cuba buat tapi yang jadi cuma satu...Geramnya, berjam-jam habiskan masa tak datangkan faedah pun. Kesannya, kertas warna dah habis digunakan. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. origami ni susah. ss start dlu buat dengar kertas surat kbar. habis itam tangan. hehe lama2 baru beli kertas warna warni. :)

      Delete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you