Sleeq ft Aaron Aziz - Salam Semua




Lagu : Salam Semua
Artis : Sleeq ft Aaron Aziz

Semangat aku yang membara
Sekuat semangat bercinta
Ku rela tinggal kan segala nya
Assalamualaikum semua

Bukan ku lupa
Ku tak akan lupa
Semuanya ku bawa ke situ
Soalnya dimana
Ke situ berada
Soalnya siapa berani ikut aku

Mereka kata ku lupa daratan
Dan ku hanya ingin mengejar nama
Mereka lupa ku mencari makan
Sampai bila aku nak tahan lapar

Kan ku janji mu untuk setia
Sekurangnya tiga tahun
Ku setia kalau kau bersabar
Kan dengan setiap naik ada turun

Mama ada Papa ada tolong jaga kan mereka
Sayang fahamkan aku sibuk dengan kerja
Dengan izin Tuhan perjalanan kita lancar
Naskar aku balik kampung macam askar

Repeat [*]

Kan ku tinggalkan semuanya
Keluarga yang ku sayangi
Doa dari ibu ayah
Sokongan saudara
Memberi kekuatan padaku
Sepanjang perjalanan ini

Kadangkala di dalam kerjaya memerlukan pengorbanan
Dan pengorbanan itu penting dalam kerjaya
Ini lah cerita Aaron Aziz

Memang bukannya hatiku yang rela
Memang bukannya hatiku yang setuju
Untuk berjauhan dari keluarga
Untuk berpisah dengan buah hatiku

Ada yang kata diriku tak mampu
Bakat di wajah belum tahu laku
Jangan lah coba diri sendiri yang malu
Kemana pergi semangat orang melayu

Ku diberikan kekuatan
Danish Anaqi yang pertama
Keduanya insan yang terindah
Ku namakan dia Dwi Ariana
Cahaya mata yang melengkapkan keluarga Dahlia Arissa
Itulah hasil cinta diriku dengan Diyana

Repeat [*] (2x)

24 comments:

  1. boleh tahan lagu ni, Arron Aziz nynyi sekali kut..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu sis.. sedap juga suara aaron ni..gegegege :p

      Delete
  2. assalamualaikum ... saya x tau lak aaron boleh nyanyi ... heheheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. mula-mula ss pun tak tau. bila tengok video clip baru perasan aaron nyanyi :)

      Delete
  3. best gak lgu ni.

    p/s: Utk order bleh pm akk di page ya.
    akk tutup order buat masa ni hgga mggu ketiga bulan depan. penuh plak =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok kak.. terima kasih kak. nanti ss kompomkan semula.. :)

      Delete
  4. Aaron Aziz dah pandai nyanyi. ahaha

    ReplyDelete
  5. aaron aziz nak menyanyi pulak..abis lah..tapi ok jugak vokal dia ek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hbislah pelakon dan pnyanyi lain lepas ni..hahahah

      Delete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you