talian bising sejak akhir-akhir ni




sedang asyik bercakap dengan abang ss di talian. tetiba bunyi bising yang amat kuat menerjah masuk ke telinga. kemudian talian terputus dengan sendiri.

baik umobile mahupun maxis. kedua-dua nya sama saja bunyi bising. adakah kedua-dua handphone ss rosak. atau memang talian macam ni sejak akhir-akhir ni?

kata abang, beli handphone baru ja. handphone dah rosak. amboi. mustahil mereka buat mogok secara serentak. koyak poket nak beli dua handphone sekali gus. aptb

16 comments:

  1. hehe..kalo betul rosak,alamat makin kurus la cik shuhaida coz nak save duit beli hp baru.. (^_^)"

    ReplyDelete
  2. beli baru!!! beli baru!! saya sokong abang anda.. :)

    ReplyDelete
  3. aahahhaha mintak hantaran r kt abg :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. mau kena cubit nanti aimi. sebab hantaran origami dah 1 hal.kekeke

      Delete
  4. Replies
    1. ss pun tak pasti sis. harap2 la cepat pulih kalau masalah line. ;(

      Delete
  5. halo sy new follower here :) #1722 :)

    ReplyDelete
  6. beli je fon baru.hee :3

    jom bce entri nie.moga bermanfaat.pndk je nie

    http://musicloveanisa.blogspot.com/2013/03/belajar-selagi-masih-sempat.html

    ReplyDelete
  7. Tak kanlah sebab handphone. Mungkin sebab talian rosak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya la sis. ss pun pelik. xkan hp nak rosak 2 skaligus. hoho

      Delete

You can say anything but please don't hurt me. Thank you