Skip to main content

talian bising sejak akhir-akhir ni




sedang asyik bercakap dengan abang ss di talian. tetiba bunyi bising yang amat kuat menerjah masuk ke telinga. kemudian talian terputus dengan sendiri.

baik umobile mahupun maxis. kedua-dua nya sama saja bunyi bising. adakah kedua-dua handphone ss rosak. atau memang talian macam ni sejak akhir-akhir ni?

kata abang, beli handphone baru ja. handphone dah rosak. amboi. mustahil mereka buat mogok secara serentak. koyak poket nak beli dua handphone sekali gus. aptb

Comments

  1. hehe..kalo betul rosak,alamat makin kurus la cik shuhaida coz nak save duit beli hp baru.. (^_^)"

    ReplyDelete
  2. beli baru!!! beli baru!! saya sokong abang anda.. :)

    ReplyDelete
  3. aahahhaha mintak hantaran r kt abg :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. mau kena cubit nanti aimi. sebab hantaran origami dah 1 hal.kekeke

      Delete
  4. Replies
    1. ss pun tak pasti sis. harap2 la cepat pulih kalau masalah line. ;(

      Delete
  5. halo sy new follower here :) #1722 :)

    ReplyDelete
  6. beli je fon baru.hee :3

    jom bce entri nie.moga bermanfaat.pndk je nie

    http://musicloveanisa.blogspot.com/2013/03/belajar-selagi-masih-sempat.html

    ReplyDelete
  7. Tak kanlah sebab handphone. Mungkin sebab talian rosak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya la sis. ss pun pelik. xkan hp nak rosak 2 skaligus. hoho

      Delete

Post a Comment

You can say anything but please don't hurt me. Thank you

Popular posts from this blog

Isi Borang Nikah Lelaki Selangor (online)

Selesai Ujian HIV tempoh hari. Seterusnya, kami mengisi borang kebenaran nikah. SS masih ingat sikit-sikit masa kursus pra perkahwinan tempoh hari. Penceramah ada terangkan procedur-procedur untuk isi borang nikah ni.

Dalam kursus pra perkahwinan tempoh hari, penceramah ada menyatakan, sekiranya ;
kedua-dua bakal pengantin lelaki dan perempuan berasal dari kariah yang sama. borang kebenaran nikah boleh di isi bersama.kedua-dua bakal pengantin lelaki dan perempuan berasal dari kariah yang berlainan, borang kebenaran nikah hendaklah di isi oleh bakal pengantin lelaki terlebih dahulu.Borang 2A : bakal pengantin lelakiBorang 2C dan 2D serta borang wali : bakal pengantin perempuanselesai isi borang. bagi kepada pihak pengantin perempuan (luar Selangor)
Procedur Isi Borang Kebenaran Nikah (Lelaki Selangor) :
Borang boleh di isi secara terus online di SINI. Daftar masuk dengan menggunakan no IC anda.Isi borang 2A untuk lelaki yang tinggal di Selangor.Pastikan anda sudah tahu :Tarikh Nikah (dal…

Ujian Saringan HIV

Ujian Saringan HIV

Sejak terminate P1 wimax ni, ss sudah susah update blog. tambahan pula semakin hari semakin banyak benda kena diberi perhatian serius.
Hari Isnin (10 Jun 2013) yang lepas, selesai buat Ujian Saringan HIV. pada hari tersebut, ss cuma amik cuti separuh hari. ss dan en.tunang pergi ke Klinik Kesihatan Kerajaan SAHAJA. di Sg. Chua, Kajang. pada hari tu, tidak ramai orang. jadi sebarang appointment tidak di perlukan.
Sebaik sampai jam 1.30 petang, kaunter masih di tutup. Setelah kaunter di buka pada jam 2 petang.
Dapatkan Borang ujian di kaunter. Borang tersebut disertakan bersama buku kecil warna : biru (lelaki), dan pink (wanita). Dua warna sahaja

abortion

Assalamualaikum 
“Sesungguhnya salah seorang kamu dikumpulkan kejadiannya dalam perut ibunya selama 40 hari sebagai air mani, kemudian menjadi segumpal darah seperti yang demikian itu (iaitu 40 hari), kemuadian ia menjadi segumpal daging seperti yang demikian itu juga (iaitu 40 hari), kemudian diutuskan kepadanya malaikat lalu ditiupkan roh padanya”.
Ia juga dikuatkan dengan firman Allah SWT yang bermaksud: “kemudian air mani tu kami jadikan ia segumpal darah, lalu segumpal darah itu kami jadikan segumpal daging, dan segumpal daging itu kami jadikan tulang belulang, lalu tulang belulang itu kami bungkuskan dengan daging, kemudian, kami jadikan ia makhluk yang (berbentuk) lain, maka, maha suci Allah, pencipta yang paling baik” (Al-Mukminun:14). - sumber

apa itu abortion? abortion (penguguran) : iaitu penyingkiran atau pengeluaran embrio atau fetus/janin dari uterus ibu. dan menyebabkan kematian. keguguran juga boleh berlaku secara sengaja ataupun tidak sengaja. keguguran secara tidak sengaj…