Skip to main content

Undangan Majlis Perkahwinan Shuhaida & Azizul

ENTRI INI MELEKAT HINGGA TAMAT TEMPOH SAHLAKU

Assalamualaikum w.b.t & Selamat Sejahtera,

"Dan di antara tanda-tanda kebesaran Allah itu bahawa Dia jadikan bagi kamu pasangan hidup agar kamu mendapatkan ketenangan/kebahagiaan bersamanya. Kemudian Allah ciptakan di antara kamu berdua mawaddah dan rahmah." (Surah al-Rum, Ayat 21)

Kami, NOOR SHUHAIDA BINTI MAT SAAD dan AZIZUL HAFIZ BIN A.LATIB, dengan rendah diri dan rasa penuh kesyukuran ke hadrat Illahi serta penuh takzim ingin menjemput saudara-saudari, sahabat handai serta seluruh kenalan ke MAJLIS PERKAHWINAN kami seperti berikut :-

Majlis Akad & Walimah - Sebelah perempuan :
Tarikh : 17 Ogos 2013 / 10 Syawal 1434
Hari : Sabtu
Waktu : 12 Tengah hari - 6 Petang
Tempat : Kampung Pida 2, Pulau Chondong, Mukim Jeram, 06000 Jitra, Kedah.

Semoga dengan kehadiran serta iringan doa restu rakan-rakan serta keluarga akan menyerikan lagi majlis kami serta dilimpahi rahmat dan diberkati Allah s.w.t.

#Kepada sahabat handai yang memerlukan kad jemputan diharap dapat PM alamat/email kepada kami. Kepada yang telah memberi alamat.. In sha Allah, tunggu ketibaannya..


Wassalam,
Shuhaida & Azizul

Comments

  1. wah, tahniah shu... semoga berkekalan sehingga ke jannah...akak doakan segalanya berjalan lancar yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. in sha Allah, terima kasih kak.. jemput ye datang.. :)

      Delete
  2. selamat pengantin baru blogger :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah kak.. semoga berkekalan hingga ke akhirnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Aniq, in sha Allah .. :)

      Delete
  4. tahniah =) smoga jodoh berkekalan hingga ke syurga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih.. in sha Allah S.K.A :)

      Delete
  5. tahniah kak :) semoga kekal hingga ke akhir hayat inshaALLAH.

    ReplyDelete
  6. tahniah syu..dah sampai serunya..moga kekal hingga ke akhir hayat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak.. aah, seru dah sampai.. hihi

      amin.. :)

      Delete
  7. Tahniah ! semoga berkekalan hingga akhirnya bersama suami tercinta ... aaamin .

    ReplyDelete
  8. Lama dina tak singgah sini . Tengok-tengok akak dah nak kahwin . Tahniah ye akak :')

    Dina duduk kat Kedah . InsyaAllah kalau boleh datang , dina datang :D :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. link dina xdapat buka. srootttt.. terima kasih sis..

      jemput datang ye? akak tunggu dina datang. hee

      Delete
    2. Dina dah tukar link blog . Maaf ye hehe :D

      -> http://nurirdinaa.blogspot.com/

      Delete

Post a Comment

You can say anything but please don't hurt me. Thank you

Popular posts from this blog

Isi Borang Nikah Lelaki Selangor (online)

Selesai Ujian HIV tempoh hari. Seterusnya, kami mengisi borang kebenaran nikah. SS masih ingat sikit-sikit masa kursus pra perkahwinan tempoh hari. Penceramah ada terangkan procedur-procedur untuk isi borang nikah ni.

Dalam kursus pra perkahwinan tempoh hari, penceramah ada menyatakan, sekiranya ;
kedua-dua bakal pengantin lelaki dan perempuan berasal dari kariah yang sama. borang kebenaran nikah boleh di isi bersama.kedua-dua bakal pengantin lelaki dan perempuan berasal dari kariah yang berlainan, borang kebenaran nikah hendaklah di isi oleh bakal pengantin lelaki terlebih dahulu.Borang 2A : bakal pengantin lelakiBorang 2C dan 2D serta borang wali : bakal pengantin perempuanselesai isi borang. bagi kepada pihak pengantin perempuan (luar Selangor)
Procedur Isi Borang Kebenaran Nikah (Lelaki Selangor) :
Borang boleh di isi secara terus online di SINI. Daftar masuk dengan menggunakan no IC anda.Isi borang 2A untuk lelaki yang tinggal di Selangor.Pastikan anda sudah tahu :Tarikh Nikah (dal…

Ujian Saringan HIV

Ujian Saringan HIV

Sejak terminate P1 wimax ni, ss sudah susah update blog. tambahan pula semakin hari semakin banyak benda kena diberi perhatian serius.
Hari Isnin (10 Jun 2013) yang lepas, selesai buat Ujian Saringan HIV. pada hari tersebut, ss cuma amik cuti separuh hari. ss dan en.tunang pergi ke Klinik Kesihatan Kerajaan SAHAJA. di Sg. Chua, Kajang. pada hari tu, tidak ramai orang. jadi sebarang appointment tidak di perlukan.
Sebaik sampai jam 1.30 petang, kaunter masih di tutup. Setelah kaunter di buka pada jam 2 petang.
Dapatkan Borang ujian di kaunter. Borang tersebut disertakan bersama buku kecil warna : biru (lelaki), dan pink (wanita). Dua warna sahaja

abortion

Assalamualaikum 
“Sesungguhnya salah seorang kamu dikumpulkan kejadiannya dalam perut ibunya selama 40 hari sebagai air mani, kemudian menjadi segumpal darah seperti yang demikian itu (iaitu 40 hari), kemuadian ia menjadi segumpal daging seperti yang demikian itu juga (iaitu 40 hari), kemudian diutuskan kepadanya malaikat lalu ditiupkan roh padanya”.
Ia juga dikuatkan dengan firman Allah SWT yang bermaksud: “kemudian air mani tu kami jadikan ia segumpal darah, lalu segumpal darah itu kami jadikan segumpal daging, dan segumpal daging itu kami jadikan tulang belulang, lalu tulang belulang itu kami bungkuskan dengan daging, kemudian, kami jadikan ia makhluk yang (berbentuk) lain, maka, maha suci Allah, pencipta yang paling baik” (Al-Mukminun:14). - sumber

apa itu abortion? abortion (penguguran) : iaitu penyingkiran atau pengeluaran embrio atau fetus/janin dari uterus ibu. dan menyebabkan kematian. keguguran juga boleh berlaku secara sengaja ataupun tidak sengaja. keguguran secara tidak sengaj…