Alisya 2.4 tahun

Alhamdulillah..

sambil bercuti di rumah, sambil jaga anak. seronok dapat tengok anak membesar depan mata sendiri. pelabagai keletah dia dapat kita tengok.

anak sudah 2 tahun 4 bulan. dia punya bercakap tak larat shu melayan. sebabnya setiap masa bercakap dan setiap masa bertanya itu ini. paling seronok bila dia nak cakap sesuatu, tapi tau pasti nak cakap apa. last last blur macam tu saja. hehe

dapat tengok didi & friends, thomas, upin & ipin, super wings semua tu. settle la tak kacau ibu dia dah. yang seronok nya setiap masa nak tengok cerita kanak kanak tu.

perempuan kalau bercakap tau je lah, kepohnya semacam saja. siap body language. alhamdulillah sorang pun rasa macam dah 3 orang. bahaha

blogger semua. hope shu sempat bw malam ni.

No comments:

Post a Comment

You can say anything but please don't hurt me. Thank you